вторник, 21 август 2012 г.

Риана: Все още обичам Крис!


Риана: Все още обичам Крис!Взаимоонотшенията на Риана и Крис Браун са сред любимите теми на медиите още от началото на връзката им до драматичния й край през 2009 г.
Сега Риана разкри своите истински чувства в ексклузивно интервю пред легендарната водеща Опра Уинфри. В интервюто Риана се връща към случая, който слага край на връзката им. 24-годишната певица си спомня за насилието на Крис към нея и как тя предолява мъката след това
"Опитваме се отново да градим доверието си и това е. Обичаме се и вероятно винаги ще се обичаме"
Певицата си спомня драматичните емоции преди години.
"Беше срамно, беше унизително..Загубих най-добрия си приятел. Всичко, което познавах се обърна за една нощ".
Браун получава ограничителна заповед за Риана, но в началото на 2011 година тя отпада. Оттогава двамата се опитват да градят приятелството си бавно и спокойно. Наскоро дори се срещат във Сен Тропе, Франция.
"Ние сме много добри приятели, това е, не се опитваме да го променим. Малко е сконфузно обаче, защото аз все още го обичам. Сякаш стомахът ми се обръща и аз трябва да нося една маска, така потискам чувствата си и понякога е объркващо, правя грешки"
Риана твърди, че двамата с Крис не търсят любовна връзка, защото той е обвързан от няколко години.
"Мисля, че той е любовта на живота ми. Той беше първата ми любов. Бяхме млади и дръзки. Бяхме влюбени и сякаш много бързахме. Забравихме за себе си като отделни личности", разказва още певицата, пишат от dir.bg.

0 коментара:

Публикуване на коментар